אבקת חלבון לנשים

אבקת חלבון לנשים

עד אמצע שנות התשעים של המאה העשרים, מודל היופי הנשי במשך כמה עשורים היה דוגמניות שדופות ורזות מאוד. מגמה זו השתנתה לחלוטין כאשר נשים רבות החלו למלא את חדרי הכושר (שהיו עד אז נחלתם הכמעט מוחלטת של גברים), להרים משקולות, לעבוד על בניית השרירים ולפתח גוף חטוב ושרירי. דוגמנית העל סינדי קרופורד והזמרת ואייקון האופנה מדונה, הציגו גוף בריא, שרירי וחטוב והפכו למודל לחיקוי עבור נשים רבות בכל רחבי העולם. כיום, ניתן לראות בחדרי הכושר, המוני נשים, העוסקות בחיטוב, ובפיתוח הגוף.

 

האם יש אבקת חלבון מומלצת לנשים?

קיימים מספר מותגים המוכרים אבקת חלבון לנשים, אך למעשה מדובר במוצר זהה כמעט לחלוטין של אבקת חלבון 'רגילה', הממותגת כמוצר לנשים. מכיוון ששימוש באבקת חלבון מעלה את מסת השריר קיימת גם עלייה במשקל הגוף וזאת מפני שמסת שריר היא כבדה יותר ממסת שומן. אם את עוסקת בפיתוח הגוף משקל גופך עשוי לעלות – אך למעשה מה שחשוב הוא למדוד את ההיקפים (שכנראה ירדו) ואת אחוז השומן בגוף (שכנראה גם הוא ירד).

 

אז מהי אבקת חלבון מתאימה לנשים?

כאשר קונים אבקת חלבון, חשוב לשים לב לכלל המרכיבים שיש באבקה, ככל שהאבקה עשירה יותר בחלבון (מעל 85% חלבון), מכילה יותר חומרים העוזרים לחלבונים להיספג במחזור הדם ולעזור לבנות את השרירים, כך מדובר באבקת חלבון איכותית יותר שתעזור לשמור על תזונה נכונה ולבנות את השרירים ולחטב את הגוף בצורה יעילה ונכונה. חשוב לשים לב שהאבקה איננה מכילה סוכרים, שומנים, פרוקטוז, או פחמימות. אבקת חלבון לנשים ספורטאיות מכילה חלבון איכותי וטהור בעלת ערכים תזונתיים גבוהים מאוד הכוללת גם חומצות אמינו, נטולת שומן, פחמימות וכולסטרול.

 

מומלץ אחרי אימון גופני – שייק חלבון לנשים שרוצות לגוון הטעם.

קצת נמאס לך מהטעם השגרתי של אבקת החלבון שלך? – בואי להכיר מתכון פשוט להכנת שייק חלבון טעים ומיוחד.

מרכיבים לשייק אבקת חלבון:

  • מנת אבקת חלבון בהתאם למשקל הגוף והרכב האימונים.
  • נוזל לערבוב – חלב פרה/ חלב עיזים/חלב סויה/חלב שקדים / סויה מים/ מיץ פרי (תפוזים, תפוחים וכו').
  • מנת פרי – פירות קלופים – תותים, מנגו, מלון, אננס, אוכמניות, פירות יער, ליצ'י ועוד (ניתן לשלב מספר פירות יחד ליצירת טעם מענין במיוחד) – ניתן להשתמש בפירות קפואים, אך עדיף להשתמש בפירות טריים. פירות טריים מכילים יותר ויטמינים וכמובן טעימים יותר…
  • עלים ירוקים – עלים ירוקים הם תוספת מעולה של חומצה פולית, ברזל, סיבים תזונתיים, קרטונואידים ומשמשים כנוגדי חמצון, עלים מומלצים הם: עלי קייל, עלי תרד, סלרי, חסה, תרד, נענע, בזיליקום, ועלי לואיזה.
  • ירקות – מלפפון, דלעת, גזר וסלק הם תוספת מצוינת לשייק, הם מעניקים מתיקות לשייק ומעשירים בטעם מיוחד.
  • שדרוגים ותוספות – אפשר להמתיק ולשדרג את הטעם במגוון עצום של תוספות: טחינה גולמית, חמאת בוטנים ללא תוספת סוכר, סילאן טבעי (100%), דבש טבעי, זרעי צ’יה, אגוזי מלך, זרעי פשתן

בוחרים מבין המרכיבים השונים ומערבבים מספר דקות בבלנדר עד קבלת שייק אחיד – ניתן להוסיף קוביות קרח על מנת לקרר את השייק ולשתות אותו צונן (נפלא לאחר אימון מתיש). ההמלצה שלנו היא לנסות לגוון כל פעם עם מרכיבים אחרים וכך ליצור סדרה של שייקים שאתם אוהבים במיוחד – תוכלו לרשום את המרכיבים וכך לשחזר איזה מתכון אהבתם במיוחד.

 

אבקת חלבון נשים ספורטאיות

אם את מעוניינת לשמוע עוד על אבקת חלבון המותאמת לאורח החיים שלך את מוזמנת להתקשר אלינו לטלפון: 053-6611-663, ניתן גם לפנות אלינו לאימייל: [email protected] או צרי קשר כאן  ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

 


התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ