חומרים מזינים שאתה צריך מדי יום כדי לשגשג !

חומרים מזינים שאתה צריך מדי יום כדי לשגשג !

כדי לשפר את בריאותך, עליך לקחת מוצרי מזון בריאים ולהימנע מג’אנק פוד. פריטי המזון צריכים לספק את הכוח לבצע סוגים שונים של פעילויות יומיומיות. הבריאות הכללית מבוססת על הבריאות הגופנית, הנפשית והרוחנית. עליכם לנהל שקט נפשי מוחלט ודפוסי שינה מוצקים באופן עקבי בכדי

לשפר את הבריאות הכללית שלכם.

פריטי מזון המשפרים תזונה:

פריטי מזון המשפרים תזונה

המינון היומי שלך של מוצרי מזון אמור לספק לגופך ויטמינים, מינרלים, סיבים ופרוביוטיקה. על ידי נטילת ירקות עליים, ירקות טריים ופירות מדי יום בכמות מספקת, תוכלו לספק את החומרים המזינים

הנדרשים ללא כל קושי.

הגוף שלך זקוק מדי יום לסידן, מגנזיום, אשלגן, ברזל, B = מורכב, ויטמינים נוגדי חמצון, ויטמין ,D

חומצות שומן אומגה 3 וסיבים.

ויטמין D – ספיגת הסידן בגוף תתקיים בנוכחות ויטמין .D על ידי חשיפה למספר דקות לאור השמש של הבוקר, תיצור ויטמין D המספיק לגופך. כאשר יש רמות ויטמין D נאותות, יחול שיפור בבריאות העצם ובחסינות. ניתן למנוע אובדן שיער ועצם. ויטמין D עשיר גם בחלמון, דגים שומניים, חלב

ודגנים.

מינרלים:

חומרים מזינים שאתה צריך מדי יום כדי לשגשג

מגנזיום – עם נוכחות של מגנזיום בגופך, תהיה הפחתת מתח. ויסות הפונקציונליות של השרירים

והעצבים יתקיים. רמות הסוכר בדם יהיו מאוזנות. ניתן להשיג אותו באגוזים, אורז חום, תרד, שעועית

ודלעת.

סידן – צריך שיהיה לך מספיק סידן בגוף כדי להגביר את חוזק העצם והשיניים. המקור העשיר לסידן

הוא חלב, גבינה, יוגורט, שעועית, אגוזים, דגים מלוחים וברוקולי.

אבץ – רמות האבץ בגוף יתמכו במערכת החיסון. זה גם מועיל לגוף לספוג את השומן, החלבון

והפחמימות כדי לשחרר אנרגיה לפעילויות יום יומיות. זה יעזור בריפוי פצעים. המקורות העשירים

הם צדפות, אורז חום, גרעיני דלעת ותרד.

ברזל – ברזל הוא הגוף שיעלה את רמות האנרגיה שלכם. זה עוזר בהתפתחות תאי הדם ובשיפור

תפקוד המוח. הברזל עשיר בירקות עלים ירוקים כהים, קשיו, דגנים מלאים ולחם מועשר.


התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ