איזו אבקת חלבון הכי מתאימה לי ?

איזו אבקת חלבון הכי מתאימה לי ?

וואי היי'ץ די בי.פי.אי | Bpi WHEY HD

מתאמנים ומפתחי גוף רבים שואלים את עצמם כבר בתחילת התאמת תכנית אימונים איזו אבקת חלבון הכי מתאימה לי ? המאמר הבא יעזור לכם לבחור את אבקת החלבון שהכי מתאימה לכם. תהליך בחירה המותאם לצרכים הפיזיולוגיים שלכם יסייע לכם להגיע לתוצאות מהר יותר, לשמור על גוף מאוזן ולחסוך בעלויות.

  • כמות מאוזנת של פחמימות : בשונה מצריכה של גיינר בה אנו רוצים להעמיס כמות גדולה יותר של פחמימות, באבקת חלבון אנו רוצים לשמור על איזון. לכן חשוב לשים לב שלמאה גרם אבקת חלבון, אין יותר מ-9 גרם של פחמימות.
  • פחמימות לא ממקור של סוכר : כאשר אתם בוחרים אבקת חלבון שמתאימה לכם, חשוב לבחור אבקת חלבון שאין בה סוכרים.
  • מאיפה מגיע החלבון שלכם: כאשר אתם מסתכלים על מקור החלבון, חשוב לשים לב אילו חלבונים יש באבקה שאתם בוחרים.

תשלובת חלבונים – אבקת החלבון המתאימה ביותר

כאשר אנו רוצים לדעת מה איזו אבקת חלבון הכי מתאימה לי ? אנו למעשה רוצים לדעת איזו אבקת חלבון נספגת בצורה האפקטיבית ביותר בגוף על מנת שתהפוך למסת שריר.

  • חשוב לוודא שאבקת החלבון תכיל תשלובת של שני חלבונים עיקריים: חלבון מי גבינה וחלבון ביצה.
  • חלבון מי גבינה הינו בעל ערך ביולוגי גבוה אולם הוא נספג במהירות והגוף עלול להגיע למחסור בחלבון במהירות.
  • חלבון ביצה אלבומין הינו בעל ערך ביולוגי גבוה גם כן אולם נספג בצורה איטית ומבוקרת יותר.
  • שילוב של שני סוגי החלבון תבטיח למשתמש גם ספיגה מהירה וגם ספיגה איטית כך שהוא יקבל את הערכים המקסימליים לשריר.


התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ