אבקות חלבון מומלצות לחיטוב הגוף

אבקות חלבון מומלצות לחיטוב הגוף

כולנו חולמים בימים ובלילות על מראה חטוב והדוק עם היקפים צרים ומראה דקיק.

חיטוב הגוף נובע מתזונה וכן מסוג הפעילות הספורטיבית שאתם מבצעים.

החיטוב יושג לטווח ארוך מאוד.

איך מחטבים את הגוף?

-ככל אחוז השומן בגוף יהיו נמוכים בהשוואה לשריר , מראה הגוף יהיה חטוב יותר. אם לא תצליחו לצמצם את אחוזי השומן בגופכם לא יהיו תוצאות חיצוניות למאמציכם.

-חלבון הוא חומר בעל חשיבות מכרעת לצורך שמירה על השריר הקיים . חלבון דיאטטי מתפרק לחומצות אמינו המשתחררות אל זרם הדם ונלקחות בידי תאי שריר . החלבון חיוני לצורך הגנה על מסת שריר .

מדוע אבקת חלבון חיונית להצלחת בניית השרירים ?

  • נדרשת צריכת חלבונים מוגברת לצורך חיטוב הגוף ללא פגיעה במסת השריר, צריכת חלבונים ברמה הנדרשת עשויה להיות מורכבת מן הפן הטכני והנפשי ולגרום לצריכת שומנים ופחמימות מוגברת שתפגע בהליך החיטוב, לכן הפתרון הוא צריכת אבקת חלבון שתעניק לגוף יתרונות החלבון ללא מגרעות הפחמימה והשומן.

תרגילים לחיטוב הגוף :

סקווטים

לאנג’ים – יש לקחת את אחת הרגליים קדימה ולייצר מפתח קטן או רחב, בהתאם לרמת הקושי. הידיים על המותניים והגוף עולה ויורד מעלה מטה, כאשר הרגל הקדמית נלחצת חזק אל המזרון ואילו האחורית מתכופפת והקרסול עולה מעלה, כך שהמשקל נמצא על קצות האצבעות.

פלאנק – אבי חיטוב הבטן המושלמת הוא בדרך כלל כל מה שתצטרכו ליד האימון שלכם. הפלאנק מבוצע כאשר אתם נמצאים על האמות (החלק שבין פרק כף היד והמרפק), הגוף ישר כמו מקל ורק אצבעות הרגליים דורכות על המזרון.

חיטוב הירכיים והישבן

אל תזלזלו בתזונה הנכונה לאורך תקופת חיטוב הגוף!

אם תבצעו יפה-יפה את כל התרגילים, תתמידו ותזללו, אפשר לזרוק לפח את כל ההשקעה והמאמץ שלכם. חיטוב משמעותו להפחית באחוזי השומן לטובת עלייה מסוימת במסת הגוף, עם צמצום היקפים אפקטיבי שמבוצע כחלק מהשינוי במבנה הגוף. שמרו על תזונה בריאה ואיכותית שכוללת סידור נכון של הצלחת – חלוקה לירקות, מנת פחמימה קטנה ומנת חלבון מספיקה. הוציאו מהתפריט שלכם כרגע מאכלים שומניים, מטוגנים ועתירי קלוריות. חייבים משהו מתוק לפעמים? כרגע הסתפקו בשוקולד מריר, בפירות או אפילו בכדור גלידת סורבה בלי הגביע.


התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ