סיבות לצרוך אבקות חלבון –

סיבות לצרוך אבקות חלבון –

רוצים לקנות אבקת חלבון איכותית במחיר מעולה? איפה קונים אבקת חלבון? אצלינו כמובן!

אבקת חלבון :

צריכת אבקות חלבון מהווה מרכיב מרכזי בכל הנוגע לעליה במסת שריר, לכן משמרת מסת שריר בחיטוב ובכלל שמירה על אורח חיים בריא.

  • אחת הדרכים הנפוצות להגיע לכמות החלבון היומית הרצויה הינה צריכת של אבקות חלבון.
  • מדובר בתוסף תזונתי בעל יתרונות רבים ומשמעותיים אשר שילובו בתפריט התזונתי יכול לסייע רבות לכל מי שיבחר לעשות זאת

3 סיבות לצריכת אבקות חלבון :

1- נוחות צריכת אבקת החלבון

ההכנה הפשוטה מקנה נגישות רבה לאבקות החלבון, לכן כשאתם אם אתם בעבודה, בטיול, או אפילו בבית, אבקות החלבון מאפשרות לכם תוך פחות מדקה לצרוך מנת חלבון עשירה (כ-25 גרם בממוצע לכף) בצורה הכי נוחה שיש.

2-בטיחות צריכת אבקת החלבון –

אבקות החלבון הן לא כימיקלים מסוכנים\פוגעות בתפקודי הכליות \הופכות לשומן בגוף.

3-איכות אבקת החלבון –

הן מכילות את כלל חומצות האמינו החיוניות (אותן חומצות אמינו שהגוף לא יודע לייצר לבד ולכן יש לצרוך אותן במזון).

  • הן נחשבות למקור חלבון איכותי לפי מדדי חלבון שונים, ומדורגות יחד עם ביצים כמקורות החלבוןהאיכותיים.

שימושים בתזונה :

נטילה של אבקת חלבון כחלק מדיאטה תורמת לעלייה במשקל, ויכולה לתרום ספציפית לתהליך גדילתשריראנבולי.

האבקה נמהלת בנוזל כגון חלב, מים או מיץ פירות ליצירת משקה מעורבב (שייק).

בהתאם להרכב החלבון ומהירות הפירוק שלו למחזור הדם, המתאמן יכול לשתות אותו לפני , במהלכו,לאחריו

מספר סיבות לצריכת אבקת חלבון הן תוכנית אימונים להעלאת מסת שריר, החלמה מפציעה ועוד.

אבקות מבוססות מי גבינה (הבנויים ברובם מחלבונים פשוטי-מבנה) מתפרקות לשרשראות חומצות אמינו במהירות רבה יותר מאשר אבקות חלבון מבוססות חלבון החלב קזאין, ולכן בתוכנית תזונה יכול להיות תזמון שונה לשני התוספים הנפוצים הללו.

רוב אבקות החלבון המיוצרות כיום מכילות BCAA במינון משתנה.

BCAA הן חומצות אמינו מסועפות המהוות אבני היסוד של רקמת השריר, בכך מחפות על העובדה כי בכבד אין אנזים המפרק את חומצות האמינו, ולמעשה ״עוקפות״ את הכבד בדרך לבניית השריר.

הן בעלות ריכוז נמוך של BCAA לכן לעיתים ידרשו מהצרכן לשלב תוספי מזון נוספים מלבד החלבון.


התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ