כל מה שרצית לדעת על גיינרים

כל מה שרצית לדעת על גיינרים

בקטנה על גיינרים :

גיינר הוא תוסף תזונה בצורת אבקה שמטרתו לגרום לספורטאי לעלות במשקלו במהירות ובאופן משמעותי, תוך תרומה להגדלת מסת השריר.

הרכיב המרכזי בגיינר הן פחמימות, והפחמימות נחלקות לפחמימות מורכבות ופשוטות. באמצעות צריכת גיינר הם לוקחים פחמימות, חלבונים וקלוריות באופן מרוכז.

הגיינר גם כולל כמות שומן גבוהה באופן יחסי אל מול תוספים ואבקות אחרות בתחום, דוגמא אבקת חלבון.

החסרונות של גיינר :

  1. לא מומלץ לשימוש על ידי אנשים שרגישים ללקטוז מאחר והגיינר נעשה על בסיס חלבון whey .
  2. תופעת לוואי נוספת היא אינסומניה.
  3. חלק מהגיינר קשים לבליעה (טעמים/מרקם).

היתרונות של גיינר

  • יכול לעזור לכם להעלות משקל במהירות.
  • הרבה מהאבקות הללו בדרך כלל מכילות בפנים חומצות אמינו.
  • יותר אנרגיה במהלך האימונים מאחר והאבקה מכילה המון פחמימות ושומן (יותר פחמימות משומן).

אז למי מומלץ לצרוך גיינר?

גיינר מיועד בעיקר לאנשים רזים שלא מסוגלים לצרוך את רמת הקלוריות שהם צריכים בשביל לעלות במשקל על מנת לפתח את גופם. וכמובן לספורטאים שמעוניינים להגדיל את מסת השריר.

מתאים למי שנמצא בהליך של עלייה במסת שריר :
מאחר ובגיינר יש 650-1000 קלוריות, לאנשים שבחיטוב פחות עדיף לצרוך תוסף זה
מאחר ועלול להיות קשה לנו להגיע לכמות הקלוריות שדורש מסה, הגיינר נותן לנו את הבוסט שחסר לנו.

איך משתמשים בגיינר וכמה לקחת?

ניתן לצרוך גיינר כשעה לפני אימון או ישר אחרי אימון.
בנוסף ניתן לצרוך אותו בין ארוחות, מה שחשוב לזכור זה שיש להקפיד על אימונים ואת הערך הקלורי העצום שהוא מכיל.

מהו ההבדל בין אבקות חלבון לגיינרים?

בעוד אבקות חלבון נועדו למלא את הצורך של הגוף בחלבון בלבד, אבקות עלייה במסה כדוגמת Super Mass Gainer נועדו לספק ‘תחליף סעודה’ שלם לספורטאים ומפתחי גוף.

ההגיון העומד מאוחרי השיטה הוא כי אבקות חלבון עשירות בכל מה שהגוף זקוק לו בחלון הזמן הקצר שלאחר האימון, בכך הן מהוות מעין “עזרה ראשונה” לשרירים הסובלים מתשישות לאחר אימון פורה.

אבקת חלבון לעולם לא תוכל להוות תחליף קבוע לסעודה, היות והיא מהווה מקור מעולה של חלבונים בלבד


התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ