האם ספורט לבדו יכול להביא לירידה במשקל?

האם ספורט לבדו יכול להביא לירידה במשקל?

באופן כללי , מי שמתחיל לבצע פעילות גופנית המטרה שלו תהיה ירידה במשקל.

נגדיר ירידה מוצלחת במשקל, כירידה איכותית, אשר רוב איבוד המשקל מגיע מהרקמה השומנית .

בנוסף נניח שהצלחה נחשבת כהגעה למשקל אותו שמנו לעצמנו כמטרה ושמירה עליו לאורך שנים

אסטרטגיות שונות של ירידה במשקל כמו:

  • פעילות גופנית לבדה .
  • שילוב של דיאטה ופעילותגופנית
  • דיאטה לבדה.
  • דיאטה של החלפת ארוחות.
  • דיאטהדלה מאוד בקלוריות
  • טיפולים תרופתיים לירידה במשקל .

אימון בלבד, ללא התערבות תזונתית משמעותית, הם בעלי השפעה מינימלית על ירידה במשקל. לעומתן, דיאטות שונות או דיאטות בשילוב עם אימונים מראות ירידה גדולה יחסית בעיקר בתחילת הדרך. 

-אימון לבדו אינו מקדם ירידה משמעותית במשקל ואף שרוב האנשים שמצליחים לאבד ממשקלם בתהליך המשלב התערבות תזונתית, מתקשים לשמור עליו לאורך זמן

מהי חשיבות הפעילות הגופנית?

  • מקומה של הפעילות בירידה במשקל מתבטאת באיכות הירידה במשקל. 

תמיד טוב לשלב אימוני סבולת וכוח לירידה במשקל ולשמירה על מסת השריר, במיוחד בקרב אנשים בגיל העמידה, הסובלים מהשמנה ומנסים לרדת במשקל. עם זאת, במידה והזמן מוגבל ומחפשים את הדרך הטובה ביותר להמליץ על פעילות גופנית לירידה במשקל, הפעילות האירובית בהחלט מספיקה.

  • פעילות גופנית תורמת באופן חד משמעית לאיכות החיים של אלו המבצעים אותה באופן סדיר.
  • לא מעט מחקרים מעידים על כך שאנשים אשר עסקו רוב חייהם בפעילויות גופניות שונות כמו:
    שחייה, הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, ריקוד ועוד, זכו לאריכות ימים ולחיים בריאים הרבה יותר מאשר אלו אשר לא עסקו בפעילות גופנית כלל או באופן לא סדיר.
  • כמו כן, פעילות גופנית מחזקת את מערכות שונות הגוף האדם כמו מערכת הדם, מערכת הלב, מערכת העצמות ועוד.
    ותורמת רבות לייצור אנרגיה ולכושר התנועתי שלנו ,אותו רובינו רואים כמובן מאליו.

לסיכום :

  • יש להקדיש תשומת לב רבה לשמירה על ההישג של הדיאטה לאורך זמן בעזרת מעקב ושילוב של אימון בכדי לשמור על התוצאה לאורך זמן. 

התחיל שיחה
שוחח איתנו בוואטסאפ